Mine!

Nu sitter jag och försöker koncentrera mig på att plugga men det går inte så bra... Ikväll har verkligen varit en sån här seg kväll som man inte gör någonting men ändå flyger tiden förbi, jag gillar inte sådanaa kvällar för det är såna kvällar man väntar på att något ska hända och sen helt plötsligt är kvällen slut. menmen iallafall så imorgon så ska vi på stan och greja inför halloween, halloween kommer äga! sen igår satt vi i huset och diskuterade, vi borde alvarligt talat ringa kanal5 och säga åt dom att bigbrother, paradise hotel, kungarna av tylösand kan slänga sig i väggen det är inget jämnfört med studenterna på lillhagen och det är ingen överdrift och det kan vara väldigt jobbigt och påfrestande ibland men man tycker ju trots allt om varandra, men ibland ställer man sig frågan om det är värt det? nu ska jag försöka plugga men vi hörs senare hare!
PUSS!

allt detta ska jag läsa igenom!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0