26 Oktober 2010 - It's up to me!

Nu så sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på att dom andra i huset ska vakna så ska vi dra till skolan om 40 minuter, älskar när man vaknar tidigt och bara kan ta det lugnt och behöver inte stressa, utan ta den tid man behöver. idag så har jag prov, håller tummarna för att det ska gå bra. Och nu på morgonen har vi svenska och då ska vi som bor i huset ta upp hur den nya killen som är från frankrike beter sig för vår svenska lärare är hans handledare och han beter sig inte OK! vill inte gå in på vad han gör för nåt men som han beter sig så beter man sig bara inte! Jag trodde fransmän var gentlemen men där hade jag tydligen fel...  senare idag så ska jag kanske o simma med micha, beror på hur jag mår efter den långa skoldagen. men ska nu gå o försöka få liv i dom jag bor med men hoppas alla får en super bra dag!
PUSS!

så här ser jag ut idag!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-26 @ 20:48:58
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0